avatar Ten blog rowerowy prowadzi rooter z Wiktorów country.
Od momentu założenia bloga przejechałem 7336.30 kilometrów w tym 3610.05 w terenie. Toczę się ze średnią prędkością 18.43 km/h .
O MNIE: Więcej.

Wykres roczny blog rowerowy rooter.bikestats.pl
Temperatura:-6.0
Rower:

Cool Masa

Piątek, 28 stycznia 2011 · dodano: 01.02.2011 | Komentarze 3

To był dzień, to był wieczór.
A więc... wybrałem się pierwszy raz w życiu na Masę Krytyczną i muszę przyznać, że parę razy ta masa była krytyczna z uwagi na niskie temperatury.
- 6 oC i tempo spacerowe nie pozwalały na rozgrzanie się, za to było dosyć czasu by rozkoszować się bólem odmrażanych palców - ale trza być twardym.
Dla pocieszenia po ok. 5 km pojawili się spóźnieni jeźdźcy apokalipsy czyli ulubiony Szwagier Goro wraz z mistrzem ciętej riposty Niewe, radość moja była ogromna ponieważ byli bardziej zmarznięci ode mnie..:)
Przyszedł czas na grzanie, miejsce - knajpa pod m.Gdanskim, opał - piwo, stan osobowy- Niewe,Goro, Janek i owcors ja. Średnia prędkość na Masie ostro spadła, ale za to humor wzrastał. Po ostrej dyskucie intelektualno-egzystencjalnej rozjechaliśmy się każdy w swoja stronę, no prawie, bo Niewe musiałem odwieść do domu. (dziękował mi browarami do pierwszej w nocy:). </noscript>