avatar Ten blog rowerowy prowadzi rooter z Wiktorów country.
Od momentu założenia bloga przejechałem 7336.30 kilometrów w tym 3610.05 w terenie. Toczę się ze średnią prędkością 18.43 km/h .
O MNIE: Więcej.

Wykres roczny blog rowerowy rooter.bikestats.pl

Ku%&!a jak tu pięknie.

Środa, 13 lipca 2011 · dodano: 26.07.2011 | Komentarze 3

Dzień następny – czemu te rowery takie ciężkie.
Goro i Ja, albo Goro długo długo nic i ja wspinamy się na Durbaszkę, w tym miejscu możemy zakończyć jazdę rowerem a zacznie się pchanie.
Goro twardo pedałował, a mnie pot oczy zalewał, kurwa poganiała kurwe, ale warto było, jezusiczku jak tu piknie.
Dalej walim na Palenicę.
Ku mojemu zadowoleniu trochę się wypłaszczyło, a nawet z górki byłooooooo piękne OTB (ostre tarzanie błotne)– otrzymałem najwyższe noty za technikę, lądowanie i długość skoku.
Upierniczony w błocie z zalanym telefonem i radością, że nic mi nie jest ruszyłem dalej siejąc zainteresowanie wśród wesołych turystów.
I tak oto cel osiągnięty – Palenica.
Goro przewodnik zaproponował dalszą race-rutę szlakiem na Słowację, powrót przez Szczawnicę do Jaworek – co też uczynilimy.
Bałem się co przyniosą dni następne - słusznie c.d.n.