avatar Ten blog rowerowy prowadzi rooter z Wiktorów country.
Od momentu założenia bloga przejechałem 7336.30 kilometrów w tym 3610.05 w terenie. Toczę się ze średnią prędkością 18.43 km/h .
O MNIE: Więcej.

Wykres roczny blog rowerowy rooter.bikestats.pl

W czasie suszy sosa mokra. TERMY

Wtorek, 19 lipca 2011 · dodano: 27.07.2011 | Komentarze 0

W pewien piękny słoneczny poranek w planie dnia był jeden cel
Białka Tatrzańska – Termy.
Plan – Goro i Ja walimy na rowerach z 1,5 godzinnym wyprzedzeniem, rodzina dolatuje katamaranami.
Poszli my jak przeciąg kierunek Szczawnica, Czerwony Klasztor, Słowacką stroną do przejścia gdzieś tam i do Białki.
Szło naprawdę super, Goro odchodził na podjazdach lecz czekał na zjazdach :), naprawdę fajny trening.
Z atrakcji wyjazdu zastała nasz burza i tam z pół godziny jechaliśmy w deszczu, ale co to był za deszcz.
Ciepły i suchy :), tak suchy że ja dotarliśmy do Białki naprawdę byliśmy suusi.
(akcja – stromy podjazd, spadł łańcuch, zmieliłem 2 razy w miejscu i gleba :)
Synchronizacja – PKP mogła by się od nas uczyć, mijając tabliczkę „BIAŁKA T.” za nami były już dziewczyny radośnie trąbiąc i wywołując z naszej strony reakcję „jebnąć ci”.
Potem już tylko relaks, strzał ze stringów i wypatrywanie cycków.