avatar Ten blog rowerowy prowadzi rooter z Wiktorów country.
Od momentu założenia bloga przejechałem 7336.30 kilometrów w tym 3610.05 w terenie. Toczę się ze średnią prędkością 18.43 km/h .
O MNIE: Więcej.

Wykres roczny blog rowerowy rooter.bikestats.pl

Rowerowy dzień 6 - Koniec urlopu witamy ATKS

Czwartek, 21 lipca 2011 · dodano: 03.08.2011 | Komentarze 4

Dzień, w którym schowało się słońce a nadciągnęła czarna chmura to dzień przybycia jeźdźców apokalipsy.
Amatorski Terenowy Klub Sportowy im. Kapsla Kasztelana w składzie ChEvara i Niewe(podlinkuje jak mi się zachce)wzięli przyjechali rozkurwili cały wyjazd dla Szatana i zadowoleni.
Co robić, nie można zabić trzeba pokochać a lekarze są bezradni.
Nazajutrz skoro świt 11 Niewe, Che, Goro, Kacper i Ja ruszyliśmy na fajans celem rozpoznania terenu dla nowoprzybyłych.
Nie zdążyłem nic pokazać, bo odjechali w siną dal – KONIEC.

Aaa wjazd na sucho, zjazd w masakrycznie zimnej ulewie – winnych nie szukam, niech się sami zgłoszą.
Kategoria góry

rooter
| 13:36 środa, 3 sierpnia 2011 | linkuj Nic nie widać, funkcja "macro" się popsuła :D
CheEvara
| 13:32 środa, 3 sierpnia 2011 | linkuj Dawaj filmik!:D:D:D
rooter
| 13:15 środa, 3 sierpnia 2011 | linkuj Zaiste i winnych w połowie odnaleziono. Z każdą czarną chmurą Chebie będę wypatrywać :P

Jako że w domu sam siedzę złota myśl Woodego Allena:
Masturbacja to seks z kimś kogo naprawdę kochasz.

CheEvara
| 12:48 środa, 3 sierpnia 2011 | linkuj Zgłaszam się! Lubię mokre obciski, zatem nakazałam temu deszczu natyndalać!:D