avatar Ten blog rowerowy prowadzi rooter z Wiktorów country.
Od momentu założenia bloga przejechałem 7336.30 kilometrów w tym 3610.05 w terenie. Toczę się ze średnią prędkością 18.43 km/h .
O MNIE: Więcej.

Wykres roczny blog rowerowy rooter.bikestats.pl

Last dej w Jaworach - pora wracać.

Sobota, 23 lipca 2011 · dodano: 03.08.2011 | Komentarze 2

I powiadam wam rowerowego dnia 7 przyjdzie wam zapakować, czemodan i zjechać na mieliznę.
Ale przed tym mała rodzinna wyprawa na „red old czerdza”. Ruszyliśmy w składzie Wódz jebaka madafaka-czyli ja wraz z dziedzicem BQ, Goro stalowa łyda wraz z Antłanem, Odmowa Niewe (jaki on tam odmowa piwa nigdy nie odmówił), FullSpec Che - wie czego chce, Beata brak przerzutek do podjazdu, i żona moja Goha wel boli dupa od siodła.
Wyruszyliśmy do Szczawnicy a potem wzdłuż Dunajca z małym postojem na bronka i dalej na Słowacką stronę. W miedzy czasie Che i Niewe stwierdzili, że z nami to nuda i obciach przebywać i odjechali w bliżej nieokreślonym kierunku.
W necie krążą już 3 wersje tej opowieści, więc ja rozpisywać się nie będę.
Bartek zasnął, Antek zasnął, Potem oba zasnęli.
Jeszcze jedno w Szczawnicy w drodze powrotnej na płetwalu byliśmy całom grupom.
Jak kiedyś dodam foty to będzie wszystko jasne.

Dzień, w którym powrót nastąpił i koniec przygody w górach.
Naprawdę fajne wakacje za fajne pieniądze i wyślę, że wszyscy byli zadowoleni.