avatar Ten blog rowerowy prowadzi rooter z Wiktorów country.
Od momentu założenia bloga przejechałem 7336.30 kilometrów w tym 3610.05 w terenie. Toczę się ze średnią prędkością 18.43 km/h .
O MNIE: Więcej.

Wykres roczny blog rowerowy rooter.bikestats.pl

Ostatnie PO - PISkiwanie, czyli wybory z pedałami.

Niedziela, 9 października 2011 · dodano: 10.10.2011 | Komentarze 0

Jessssu 8oC, zimno, wieje i podwiewa.
Wstęp do tego co czeka mnie przez najbliższe pół roku a więc w trykoty, polary itd.
Kierunek Czarnków gdzie jest turbo booster lokal wyborczy, czyli rzez Kampinos jadę spełniać mój obywatelski obowiązek, żeby tym PISmejkerom obciąć łeb i nasikać do szyj.
Bez mapy, bez nawigacji wyjechałem prosto pod lokal wyborczy, jadąc pierwszy raz i to na pałę - cud? Nie! cud to jest jak panna wyrwana na dyskotece rano jest tak samo ładna a to po prostu było moje destiny.
Oddając 2 razy po 2 pały przekreślone środkiem ruszyłem w drogę powrotną.
Tom razą tez na pałę, ostro w las i w prawo.
Stwierdzam, nie idzie się zgubić w tym KPNie, wyjechałem nieoczekiwanie na Roztoce a dale to już wiadomo...