avatar Ten blog rowerowy prowadzi rooter z Wiktorów country.
Od momentu założenia bloga przejechałem 7336.30 kilometrów w tym 3610.05 w terenie. Toczę się ze średnią prędkością 18.43 km/h .
O MNIE: Więcej.

Wykres roczny blog rowerowy rooter.bikestats.pl

Udo pieczone w trykotach

Sobota, 5 listopada 2011 · dodano: 06.11.2011 | Komentarze 2

Jazda do centrum przez KPN szlak czerwony. Najdłuższy skrót w moim życiu pełnym dziewic , smoków i marchewki z groszkiem.
Jazda do centrum to już za mało dla kadry senior-junior-oldmasakrator trzeba było jeszcze się zmordować, taki ze mnie bikelansator w ryj.
KPN był luźny jak stolec po śliwkach, przeleciałem +- 50 km i jakoś działałem, masakra rozpoczęła się od cm.Palmiry, zajechany jak TLK do Tłuszcza, skurcze we pseudomięśień no wszystko kufwa – ałć.
Dalej na Izabelin , Lipków, wiadomo…
C.d. to Jazda po ciemaku siłą woli, żoliborka no i centrum do Teściowej na imienin.
Wpadłem na imprezę oczekiwany przez biesiadników krzycząc - z drogi napełniać wannę wodą, najlepiej wrzątkiem i tam spędziłem kolejne 30 min…
Nie obliczyłem tego tripu, oj nie.
Są tez pozytywy – dowiedziałem się, że ból to tylko sugestia organizmu na zachwiane parametry życiowe, tyłek nie boli od siodełka tylko siodełko boli od tyłka i promieniuje, ciemność jest wprost proporcjonalna do prędkości, z jaką się ją pokonuje.
Jęczę jak baba i tak zrobię to jeszcze raz i jeszcze raz i jeszcze…

Moja droga bez dojazdu do Leszna.