avatar Ten blog rowerowy prowadzi rooter z Wiktorów country.
Od momentu założenia bloga przejechałem 7336.30 kilometrów w tym 3610.05 w terenie. Toczę się ze średnią prędkością 18.43 km/h .
O MNIE: Więcej.

Wykres roczny blog rowerowy rooter.bikestats.pl
Podjazdy:218 m
Kalorie: 1919 kcal

Po meczowo

Niedziela, 17 czerwca 2012 · dodano: 20.06.2012 | Komentarze 1

Zasiadłem na rower o 8.30 kończąc zapijać smutki po przegranej o 4.30.
Łojjj buja do wuja, nie spadałem z roweru tylko dzięki espedom.
Kondycja super, browar, wóda i zielsko w organizmie w ilościach zadowalających nie pozwoliły mi odczuwać, jaki jestem zjeb…y.
Piękny poranek, kierunek znany nic tylko jechać.
Po 5 km okazało się, że nie będzie tak różowo – wiatr w mordę, pocę się jak sumo a i serce dziwnie telepie.
Odpuszczam zacięcie i przestawiam komputer na easy.
W powrotnej drodze odczułem 2 razy niepokój, gdy mijały mnie radiowozy, prawie samotny na drodze wzbudzałem zainteresowanie.
Bez samochodu na rowerze, przegrana w meczu a do tego niedziela rano – obawiałem się, że wnioski nasuwają im się same.
Jakieś było moje zdziwienie, gdy na Korkowej pod koniec lasu stały pachołki zjazd do pobocza i 10 radiowozów.
Wszystkich bez wyjątku zgarniali do boku (łącznie z kierowcą autobusu).
Akcja trzeźwy poranek to jedna z niewielu atrakcji, która była mi potrzebna w tym dniu.
Ku uciesze wypatrujących mnie policmajstrów dałem ostro w prawo i w las.
Odnalazłem równoległą ścieżkę do korkowej i dalej kontynuowałem mój „goł to de hom”.
Po 40 km wyraźny spadek czegokolwiek. Odnalazł się kac, wczorajsze 60 km a i temperatura 28C nie pomagała.
W Lipkowie zdechłem, zlazłem z roweru i usiadłem pod sklepem. To był błąd.
Tak mi ściągnęło mięśnie (lub ich brak), że nie mogłem wstać. Do domu dojechałem, lecz dalekie to było od przyjemności.