avatar Ten blog rowerowy prowadzi rooter z Wiktorów country.
Od momentu założenia bloga przejechałem 7336.30 kilometrów w tym 3610.05 w terenie. Toczę się ze średnią prędkością 18.43 km/h .
O MNIE: Więcej.

Wykres roczny blog rowerowy rooter.bikestats.pl
Podjazdy:467 m

Zawitał Pavulon na Rancho i to rowerem!

Sobota, 7 lipca 2012 · dodano: 12.07.2012 | Komentarze 0

Jako, że dzień wcześniej zawitał do mnie ziomuś Pavulon na kontrolną najebkę i jako że właśnie to on z PKP Płochocin dojechał na wiochę rowerem !!! Nie mogłem mu w dniu następnym nie potowarzyszyć w drodze powrotnej na stację kolejki.
Odległość 10 km to nie odległość postanowiłem potowarzyszyć Pavciowi w ten chłodny poranek aż do stacji W-wa Wschodnia.
W międzyczasie zadzwonił Pan domu złego i poinformował mnie o swym przybyciu na ziemie me z 300 browarami i mięsiwem.
Więc opuściwszy lokomołszyn nakurwiam ze Wschodniej na ziemie Zachodnie gdzie czeka mnie antyabstynencki dzień 2.
CDN…

kac i 31oC to raj dla migotania przedsionków - jak one pięknie migotają jak Tomy Lee Jones w migotanym :)