avatar Ten blog rowerowy prowadzi rooter z Wiktorów country.
Od momentu założenia bloga przejechałem 7336.30 kilometrów w tym 3610.05 w terenie. Toczę się ze średnią prędkością 18.43 km/h .
O MNIE: Więcej.

Wykres roczny blog rowerowy rooter.bikestats.pl
Podjazdy:318 m
Kalorie: 1511 kcal

Pierwszy raz zagubiony w KPNie

Sobota, 29 września 2012 · dodano: 02.11.2012 | Komentarze 0

Myślałem., że to niemożliwe a jednak stało się.

Miałem dziś jechać na MTBO ze Szwagrem, ale małżowina mnie nie puściła, a sama udała się na wycieczkę do Wawy – a rzesz ty pomyślałem.
Nie wiele myśląc w trykoty i na godzinkę ruszyłem do KPNu nikt nie zauważy … wyszło 3 :)
Do Roztoki było gitarrra, ale potem…
Wjechałem w taką przecinkę, którą ostatni człowiek przemierzył w 44, ba nawet było słychać jeszcze strzały Partyzantów i jęki oprawców, co to im bagnety zaszkodziły.
Kilometry, błota (stara pradolina Wisły) i wszystko cudnie zryte przez dziki.
Po 1 km tej taplaniny wiedziałem już – trzeba zawrócić.
Ale gdzie tam najgorsze to cofać się do tyłu :). Kampinos nie jest wielki na pewno za chwilę gdzieś wyjadę – ychyy.
Po sporej dawce jazdy bez wiedzy gdzie jestem i z pustym bidonem na jednej za przeproszeniem śniadaniowej parówce, czułem jak mnie głód wsysa do środka i wywija na lewą stronę.
Oczywista miałem GPSa, ale to nie sztuka nawigować za pośrednictwem teknologii , mapę też miałem, leżała na stole, konkretnie w salonie.
Na szczęście nie wiem, jakim cudem las się rozstąpił i pojawiła się polana a tam rajska jabłoń śniadaniowa.

Zatrzymałem się pod nią i jakiś dziwny głos szeptał mi za uchem „zjedz jedno, no zjedz”.
Opędzlowałem 5 szt jak Szatan.

W dzisiejszych czasach takie jabłko to rarytas, pycha.
Jedno japco zabrałem ze sobą na wypadek wstrząsu anafilaktycznego, żeby pogotowie miało wiedzę, czemu nie ma dżemu i zawołali egzorcystę.
I tak szur szur szur dojechałem do asfaltu na Roztokę a dalej to już tylko grzyby w lesie i na chatę.

Jak to jest, że na goglach moja męka wygląda jak pierd motyla :)